söndag 23 november 2008

Älska Anna

Nu har vi kommit till en punkt där det står still i mitt huvud.. Theo älskar Magnus MEER än MIG!!
Han flyger till Magnus så fort han får tillfälle.. =( Men om det bara är han och jag så är han hur go som helst.

Så nu till.. Projekt älska Anna! Jag ska vara såå rolig och mysig och positiv och Magnus världens tråkigaste. Haha! Vilken cirkus..
Men jag vill inte att han ska (som gojor gör) para ihop sig med Magnus när det är jag som drömt om en jako i så många år..

Jag har lärt honom att vinka nu, och det gör han mer än gärna för en leksak eller godbit! =D Han är så SÖT när han vinkar.. Han är så otroligt söt annars oxå iof. =)
Mamma var här igår och han gick upp på hennes arm och satt där i säkert tio minuter! Härligt att se att han är positiv mot främmande mormödrar, med compani! =))
Han satt även inne i buren och vinkade till Magnus med foten idag, vilket var otroligt sött (fast jag missade se det) =/ Sött iaf!

1 kommentar:

Anonym sa...

Filma, lägg upp på youtube, lägg upp här :D